25 November, 2012

untitled.

maka tamatlah semester 5 aku. cuti pun bermula. cuti bukannnya lama, cuma cukup lah kalau aku nak kerja cari duit sikit untuk beli jajan. apabila perpisahan mula mendekati jiwa, aku mulai sedih. nenek, dolly tasnim and her kids, dan orang orang di sana. kenapa sedih sangat ni? cuti 2 minggu je lah lagipun. 

kadang kadang aku benci, bila benci kadang kadang aku sayang, lepastu jadi rindu. bila dekat rasa meluat bila jauh rasa perlukan dia. ini lah ceritanya. perubahan akustik visual, apabila dari sabak bernam ke kota kuala lumpur. aku lalui jalan ini dengan alunan lagu rentak jazz, dan kowboy. the tallest man on the earth, zee avi, yuna dan bau. 

pabila tiba, rupa pertama aku nampak cahaya serinya adalah dia. barangkali tampak sedikit comel dengan berbaju pink. dan aku pula hanya berbaju kurung cotton rm50. kenapa aku perlu mentioned harga itu? entah.
sebenarnya, da lama aku tahan untuk berjumpa sehinggalah tamat exam. apa lagi perlu buat?
di HR STEAK HOUSE Kg Baru. aku ngap dua sekali. apa tuu? ciken gril dan ciken chop. nampak tak semangat makan aku bila outing dengan dia? macam makan gula gula je aku rasa.

kenapa kenapa kenapa. kenapa aku lupa yang malam tadi adalah malam minggu? dan kenapa aku memilih untuk pergi tonton cerita yang baru keluar. kenapa dan akhirnya aku merana. Twilight Breaking Dawn part 2. 'TWILIGHT BREAKING DAWN TICKET SOLD OUT' wtf//// kenapa.. kenapa sengal sangat aku ni.
kat mana tu? Wangsa Walk. aku harus pulang, pualng ke habitat asal. lepas 2 minggu. aku datang balik ye? 

No comments: