09 November, 2012

konkritnya hati kucing.

ibu kucing lapan anak,
kau tetap teguh. kau tetap padu.
ibu kucing lapan anak,
kau kuat. hadapi dugaan hidup.
bersedirian menjaga amanahmu.
ibu kucing lapan anak, 
aku hadir membantumu.
aku hadir kucing.








anak kucing lapan orang.
aku tak pasti dengan jantina kamu semua. berapa lelaki, berapa wanita.
maafkan aku, bahasa aku agak pasar.

anak kucing lapan orang, doakan aku.
anak kucing lapan orang, aku inginkan ketenangan hidup didunia ini.
anak kucing lapan orang, aku beri tidak harapkan balasan. tapi cukup lah secebis kasihmu padaku di akhirat nanti.


anak kucing lapan orang. doakan aku berjaya di dunia dan di akhirat.
last but not least, doakan aku agar dapat bina pusat kebajikan kucing pada suatu hari nanti, insya Allah..


konkritnya hati kucing, bukan lah kepalang.
P/S: aku nak baca novel ni SEKARANG!



No comments: