15 November, 2012

aku yang tak reti sabar.

As an introduction:

aku belum mandi. selamat pagi.
nampaknya tinggal satu hari lagi.
macam mana ni, dah cukup ready ke melly?

Content: Study week yang progressive. 

bangun pagi, masak masak dan makan. lepastu cekidout Dolly Tasnim's kids, pagi-pagi mereka dah lapar. macam aku juga. after that, masak untuk lunch pula. selepas itu sambung study lepastu nak makan, makan dan makan lagi. aku makan sebab bosan lah kat rumah ni. Who is Dolly Tasnim? Adik Aiman Tasnim ke? actually, she is my cat. Not my real cat lah, dia kucing kampung jalanan yang datang menumpang beranak dirumah sewa kami. Tapi, dengan kehadiran Dolly Tasnim ni buat hidup aku lebih lengkap di minggu belajar (study week) yang bosan ni.

Her kids sangat comel tahu, walaupun bulu mereka sangat kasar. Tapi sebab mereka masih kecil lagi, satu je yang buat aku rasa happy bila tengok diorang tu. Diorang tu dala pengecut semua. Bila aku masuk nak bagi makan, semua lagi bergelimpangan. Ini perkara yang sangat kelakar okay. Okay, aku dah pernah post entry pasal Dolly Tasnim. Cekidout here:  koleksi foto Dolly Tasnim 1 dan koleksi Dolly Tasnim 2. Dolly setiap kali nampak aku, mesti dia bayangkan yang aku ni fiskis, sekarang ni aku sedang mencari siapa yang nak adopt Dolly's kids. Lepas ni dah masuk cuti sem, aku dah balik, karang siapa nak bela budak-budak tu?

Main Objective: Ada beberapa tarikh penting untuk aku ingat sekarang ni. 

17NOVEMBER 2012 : AIR AND NOISE POLLUTION
20NOVEMBER 2012 : HIGHWAY & TRANSPORTATION ENVIRONMENTAL ENGINEERING
24NOVEMBER 2012 : WASTE WATER ENGINEERING

Well. 19, 20 and 21 November 2012 is Encik Juyaini and Puan Mismah's family day. So dengan ini secara rasminya. I can't attending. Rasa macam nak mencarut je. Bukan mudah nak buat family gathering macam tu kan. Lagipun, aku kena redha dengan semua ni.


So, lepas habis exam. ada lagi satu kursus di Indah Water Konsortium pada tarikh 26 November 2012, Monday. Habis semua itu. aku telah berjaya tamatkan semester 5. Dan, aku nak habiskan masa satu hari dengan encik boyfriend untuk bermain helikopter, window shopping, lepaking, karoking dan wayaying.


Closing: Sebenarnya. Tak sabar nak habiskan semua ini. Tak sabar okay, TAK SABAR! (CAPS LOCK ON) Okay! TAK SABAR 

No comments: