01 October, 2012

sorrylah bro, sis.

maaflah. penulisan aku buruk tak secantik penulisan kau.
aku beginner.
maafkan aku.
selamat malam.

rupa aku buruk tak sehebat rupa kau.
aku baru mula.
ampunkan aku.
selamat malam.

mohon jangan hina aku.
mohon jangan hina penulisan aku.
mohon jangan berbuat demikian.
selamat malam.

jangan pinggir aku.
aku cari ilmu.
aku cari inspirasi.
aku suka bermonolog dan berfantasi dalam alam seorang nor-mellissa.
selamat malam.

jangan hina aku.
aku tak keji.
aku tak haram.
aku manusia yang dilahirkan normal.
aku perempuan.
akulah 'wanita' itu.
selamat malam.

kalau kau nak jua.
aku tak halang.
aku dalam diri nor-mellissa.
kau dalam diri kau.
takpelah.
aku tak boleh halang kerjaya kau yang suka meghina orang.
selamat malam.



1 comment:

dEdEQ dE wIshEs said...

NI .. NAMA SY DEDEQ .. HEHE

MANUSIA DEAR .. MACAM2 RAGAM .. TGOK ORG KURG .. MULA LA NAK MENGHINA .. JGN AMBIL HATI SGT ..