02 October, 2012

hari ini.

I can't imagine. If it really happen. what's that? wallet hilang!
currently, saya berada di kafeteria pentadbiran.
what I'm doing here? 
saya sedang menjalankan ujian amali.
iaitu ujikaji terhadap pencemaran bunyi di sekitar kawasan ini.

pada hari ini, hari selasa.
meriah rasanya keadaan di sini.
kenapa ye?
sebab besok hari rabu.
ignore. deny. *bunyi cengekrik (krik krik)

jadi, dengan keadaan yang crowded disekitar kafeteria pentadbiran.
setelah enam kali ambil bacaan maksimum.
dan minimum 10minit berturut turut.
didapati bahawa keputusan *&^%$#@!()

aku duduk diatas meja.
sambil kakiku mengoyang goyangkan.
apa persepsi mereka terhadap aku pula?
bagai kerja aku senang sahaja.

tapi, aku tetap dengan diri seorang nor-mellissa.
nokia c3 pinkberry peneman sejati.
aku sediakan earphone. volume maksimum.
syok dalam dunia sendiri. dunia ini aku yang punya!

kepala ikut rentak music yang dimainkan.
sesekali tanpa sedar bibirku menuruti music yang melalui telinga aku lalu dihantar keotak.
bibir gerak, suara pula keluar.
ah!aku malu lah bongok!
mereka perasan.
suara aku sumbang ni hanya aku sendiri yang perasan ia sedap didengar.

okay, back to basic. 
what if wallet aku betul betul hilang.
as a avon dealer, wallet baru baru ni tak pernah lekang dari income money dari pelanggan.
naik turun bilik kuliah aras 4. aku tak jumpa.
fish!! (mencarut)
balik ke lab, naza mencari. baru jumpa.
air mata duka menjadi suka.
gembira lah (*&^%$. puih!



1 comment:

cik azLyzah⊙.☉ said...

haha...seb baek jumpe..
cik dah FOLLOW awak..jgn lupa follow balik tau Http://azlyiejah.blogspot.com