06 August, 2012

kronologikal dating

dan. setiap minggu. jarum pendek 1 panjang ke 6. kami berjumpa lagi. hari ini. hari ahad kami pergi membeli dan membelah bersama sama di sungei wang.
okay. dan seperti biasa. ia sangat menyenangkan hatiku.
dan. sifatnya yang dalam kenakalan (dan buat aku nak muntah dengan "kenakalan" tu)

okay stop dengan ayat itu.
aku sedih tadi. merajuk dan bergurau seperti biasa. nak merajuk. tapi sekejap je. haha

kiwak.
step up revolution.
oh cerita yang aku kejar kejar kan sejak minggu lepas lagi. dan akhirnya kami tonton bersama.

dan. kami berbuka di hall 5 TGV wangsa walk. popcorn dan mineral water sebagai kias awalan berbuka.

berjalan bersama. wrestling dan tarik rambut dalam perjalanan ke satria adalah perkara yang manis.
aku dah lama mengidam char kueh teaw.
dan destinasi kami tuju adalan mali's corner. aku special dia biasa. special udang banyak. biasa pon banyak. dan udang tu semua milik aku. ah. aku puas!

dan kami teruskan perjalanan untuk menuju ke uptown shah alam.  dengan satu matlamat dan hanya sebentar untuk menguruskan tempahan baju.

dan begitu banyak dan dalam entry ini.

jarum pendek ke 9 panjang ke 12. awal bukan kami pulang? hingga ditegur oleh akak ku perihal keawalan kepulangan kami.

okay. setakat ini sahaja kronology dating ku.
tanpa foto walaupun beg hever leger hitam berat mengisi sony nex-3 kehulur kehilir.
bukan apa. malu jadi kekangan untuk berfoto.

sekian. tagging: lemanmyonlyone (geli bukan? aku rasa berbulu).

1 comment:

fifie said...

Mali's corner punya char kueh teow memang terbaikkkk