23 July, 2012

apabila

cinta melanda. bercinta memang indah. yang sedap pasti parah.
aku dah tahu frasa tu. klise
aku hilang keyakinan diri. bila dunia semakin lama semakin kehadapan. aku mencari hala yang pasti.
maafkan daku. aku dah kata. bila dah terabai diri, maka masa datang dan pergi. apa aku taip ni?

what the hell of your fucking word huh?

ini bukan diari. tapi ini luahan hati abadi aku.
aku barangkali benci kat diri sendiri. aku sendiri benci kat diri ini. apatah lagi mereka yang melihat aku setiap hari.

mood aku berubah. aku rindu dia. aku rindu kenangan aku dengan semua.
aku marah diri sendiri.
aku jumpa dia semalam.


jumpa dia.
at last. dan aku seperti biasa. tak faham dengan apa yang aku maksudkan.
dan aku mencari ruang untuk terus fahami aku yang aku sendiri maksudkan.

gambar ini. menerangkan yang kami mencari masa depan. melihat adakah masih masa depan antara "kau dan aku". oh okay. fine.

aku layan myspace music. JAZZY mode.
maafkan daku..

No comments: