07 April, 2012

Ber Bokeh Menggunakan Cahaya Welding

Assalamualaikum! Mungkin nampak poyo je pada tajuk kan? Sebenarnya aku bukanlah seorang budak remaja yang batak untuk jadi photographer. Tapi aku cuma seorang remaja yang kebosanan semasa menjalani seisi latihan industri. Nasib baik lah aku ada sebijik kamera yang boleh menjadi teman kesuyian ini.




dan aku seorang pengguna kamera je. sekali lagi. aku tak pernah bercita-cita nak jadi photographer.
sebab aku rasa gambar ni semua level budak kecik je.




dan gambar ini hanya hasil dari kebosanan aku sewaktu latihan industri. latihan industri sangat membosankan tahu tak!




That's All. Sila komen untuk membaiki diri ini :)

12 comments:

shiema sufian said...

kalau pagi pandangan Shiema dah kira ok sgt dh tu.

Lisa Amstrong said...

yeke? hehe okay ke? terima kasih awak orang pertama cakap okay

JH said...

Berbakat nampaknyeee. Teruskan ;)

Lisa Amstrong said...

hahah, berbakat katanyaaaaaaa

Syasya Johan said...

berbakat lahtu.sya lagi tak retiii,ada pun tak.haha

Lisa Amstrong said...

@Syasya Johan haha, ni beli pon sebab dah bosan sangat!

9n0L4 said...

huihhhhhh. ade bakat ni. ;)

hazfee said...

berbakat.cuma perlu asah lagi kasi menyerlah. hehe :)

mama aleen said...

cantik ok.. walaupun gambar lifebuoy aje

Lisa Amstrong said...

@9n0L4 hehe yeke?

Lisa Amstrong said...

@hazfee asah lagi biar tajam, muahah

Lisa Amstrong said...

@mama aleen hehehhhhhh. gambar lifebuoy ye.