30 March, 2012

Timbang Blog Anda

kadang kadang kalau nak blogwalking. buka blog sana. bukak blog sini. terasa esaited nak tahu apa yang tertulis kat dalam blog tu. tapi kalau dah lembbt dan berat sangat. sempat lagi aku pergi cuci pinggan dulu kat dapur sementara nak tunggu blog tu habis loading. cehh punyalah esaited kan, nak tengok blog korang semua. sanggup tunggu. kadang-kadang juga pada blogger yang tidak mempunyai perasaan sabar, ditutup terus blog tu. malas nak tunggu kan? hihi. so korang jomlah cek tahap kelajuan dan keringanan blog korang tu. 

hehe. nampaknya blog aku tak berat! jom cek tahap keberatan blog korang. tekan sini


4 comments:

CtAyue said...

bagus gak nie.thanks..sy dh timbang dh berat blog sy..hehe... :) TQ for sharing..

Lisa Amstrong said...

@CtAyue welcome. hehe, so berat ke ringan?

izan mama mia said...

sll mama timbang...belum sampai 100kb lg tapi bila bk lambat gak...camna eks..blog lisa..ok cpt jer..:)

Lisa Amstrong said...

@izan mama mia mungkin line lambat kot. huhuu. entahlah lisa poon tak tahu, hahah