20 March, 2012

bahagia setakat ini


kasut ini. kotor. aku bukan pengotor. tapi aku cuma sukakan kasut yang tidak bersih. aku bukan pengotor. 

ahh, aku tak putus asa. ingin sahaja terus berkarya. walaupun hasilnya hapak. pedulikan kata mereka. yang penting aku senang berada dalam khayalan . apungan dan terus membuat aku segar. walaupun mereka tidak menggelarkan ini sebagai KARYA. aku peduli apa. aku hanya menaip ikut rentak hati. kemana hati pergi. ke situ aku ikut. aku terus berjuang. menjadi SUPERWOMEN dalam diri sendiri. walaupun tak berbakti kepada dunia. aku hanya dalam diri aku ini. aku bahagia..





pesanan ringkas daripadanya. membuat apa senyum. walaupun ayat yang hanya pendek. dan mungkin tiada makna. tapi.. aku bahagia.. 

ia tiada kena mengena dengan tajuk aku. lari jauh sangat, penat aku nak kejar. tercungap-cungap. ahh. nak air!! 


ini tiada kena mengena dengan hidup aku sekarang. lama lagi aku akan dapat benda ni. lama lagi.. untuk beberapa bulan lamanya lagi. mungkin aku nakkan yang lebih besar.. 



dan.. inilah yang aku hadap. sepanjang masih aku berada di atas kerusi hijau. aku hadap ini. dan.. lama-lama bosan, macam nak baling satu persatu. tapi, aku harus fikirkan untuk jangka masa panjang. ia boleh menjadi mainan minda aku, untuk mengantikan "gundam" itu. aku menyusunnya. ikut sesuka hati.. tiada siapa menghalang..

dan mungkin.. susunan kata-kata ku bersepah. ibarat sampah ditiup angin. pedulilahh. yang pasti aku terus tersenyum ketika menaip ini.

"SELAMAT MALAM"


5 comments:

Cik Adieb said...

Yg penting jangan putus asa dear :D Man jadda wajada

insanyz said...

semangat truss...:)http://insanicita.blogspot.com/

zetangs said...

Zetangskeping.blogspot.com

Saya gedik kbai ;)

Dak Fisha said...

yeah! idop superwoman. hehehe. :)

::dEyb:: said...

awak boleh!! hehe ;)