31 January, 2012

Hari ini ada kerja. Tapi taknak buat.


Haluuuu! berdasarkan tajuk diatas bahawanya saya Melissa pelajar praktikal di KLPOM sebagai jurutera alam sekitar ternyata malas nak menyiapkan tugasan yang telah diberi oleh supervisor saya. Malahan saya membuat kerja lain. Contohnya akan saya paparkan dibawah ini :)



 oh may god! It's Tempe. Dia sangat comel. Pandai buat muka. Tahu je orang nak shot muka diaa!!

 Okay. Yang ni pulak bunga yang ada kat living room rumah aku. 

 Ni namanya makanan segera. Ataupun Junk Food. Makanan yang buat aku sakit gigi. 

 Budak perempuan ni namanya Nurul Ain Nafisa. Dia cakap muka dia macam NajwaLatif. So dia nak orang panggil dia Ica Latif. HAHA. Tak boleh blah betol lah budak gemok ni.

 Yang ni Yina. Nurkhairina Nurhanraiff. FYI, nama dia ni aku yang bagi tauu. Dia dengan papa dia tu.

 Budak lelaki tengah salam muka sedih tu nama dia Muhammad Faris Zaquan. Muka tak boleh blah betol. haha

Yang ni namanya BB. Dia milik Amirul Daniel ni. Yang kat bawah ni ha.

Dari kanan: Daniel, Hadi Hakim, Qayyum Danish dan Adham Alvin. *tanpa edit

Eh. Ni namanya Wak Amet. Payah betol nak dapat gambar dia ni. So saya lucky sebab dapat shot dia! hihi

 Ni pulak hasil daripada hirisan kulit timun. 

Ni namanya Sarah Adlani. Dia sangat cantik. Muka dia ni tak bermekap pon. Hasil daripada takde kerja. Ni lah. Dah jadi bermekap. Huhu..
Murah tapi berkualiti. *buat masa ni laa. 

 Okay yang ini aku tatau apa tajuk bangunan ni. Taken at KL. Masa datings dengan Sulaiman

Cawan yang telah kosong apabila teh tarik miliknya telah diteguk habis.

---------------------------------------------------------------
Habis da. Editing saya buat masa ni sangat low. Ni je lah yang mampu saya buat. Menggunakan PS CS5. 
Inilah tugas saya sebagai jurutera alam sekitar. Hampir dua kali aku mention benda ni. HAHA. Ternyata saya malas nak buat tugasan yang telah diberikan. Dan inilah yang saya lakukan. Kalau lah supervisor baca blog aku ni. Memang best la kena hentam kat office nanti. Huhuhu.
Sekian, terima kasih :)

2 comments:

Nur Kahlimah said...

hirisan kulit timun y menarik.. :D

Nur Melyssa said...

Terima Kasih :)